Daddys Home By Jermaine Jackson & The Jackson FiveDaddys Home By Jermaine Jackson & The Jackson Fivehttp://www.youtube.com/watch?v=5UNy6EGVyO8 節能燈具Daddy's home      Jermaine JacksonYou're my love you're my angelYou're the girl of my dreamsI'd like to thank you for 東森房屋waiting patientlyDaddy's home, your daddy's home to stayHow I've waited for this momentTo be by your sideYour best friend wrote and told 長灘島meYou had teardrops in your eyesDaddy's home, your daddy's home to stayIt wasn't on a Sunday (Monday and Tuesday went by)It wasn't on 長灘島a Tuesday afternoon (all I could do was cry)But I made a promise that you treasuredI made it back home to youHow I've waited for this momentTo be 酒店工作by your sideYour best friend wrote and told meYou had teardrops in your eyesDaddy's home, your daddy's home to stayDaddy's home to 關鍵字廣告stayI'm not a thousand miles awayDaddy's home to stayI'm gonna be here come what mayDaddy's home to stay......爹地回來了       賣房子  傑曼傑克森你是我的摯愛,你是我的天使你是我的夢境中的女孩謝謝你耐心的等待爹地回來了,爹地回到家了我多麼期盼這一刻的來臨回到你身邊你最好的朋友寫信告買屋訴我你的眼眶充滿了淚水爹地回來了,你的爹地回到家了不是在星期天(星期一和星期二已過去)不是在星期二下午(我也只能哭泣....)但我曾許下妳所珍藏的承諾就是裝潢回家去陪在你身邊我多麼期盼這一刻的來臨回到你身邊你最好的朋友寫信告訴我你的眼眶充滿了淚水爹地回來了,爹地回到家了爹地回到家了我並非遠在天邊爹地回到家了烤肉無論如何,我都會回到這裡爹地回到家了
arrow
arrow
    全站熱搜

    ej13ejqijr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()